Logical Stones Game Copyright (C) 2006 by Neszt Tibor http://www.face5.hu Logical Stones 2006 - OpenGL logikai játék Windows verzió --------------------------------------------------------- Minimum rendszerkövetelmény --------------------------- - Windows 98/Me/2000/XP - 700 Mhz processzor - 128 MB memória - 32 MB OpenGL kompatibilis 3D grafikus kártya - 20 MB szabad hely a merevlemezen Ajánlott rendszerkövetelmény ---------------------------- - Windows 98/Me/2000/XP - 1.4 Ghz processzor - 256 MB memória - 64 MB Opengl kompatibilis 3D grafikus kártya - 20 MB szabad hely a merevlemezen Szabályok --------- A játék célja a pályán található különböző tulajdonságú kockákat a lehető legrövidebb idő alatt az Exit-be juttatni. Egy pálya akkor van megnyerve, ha egy kocka sem marad a pályán. - Hat különböző színű kocka van: Kék, Piros, Zöld, Sárga, Üveg és Fehér. - Minden kocka tolható - A Pirossal plusz egy - bármilyen színű - kockát el lehet tolni. - A Zöld emelhető. (Carry key) - A Sárga húzható. (Carry key) - Az Üveg összetörik, ha egy egységnél magasabbról leesik. (lásd a bemutatópályákon!) - A Fehér lassan esik, valamint az űrhajóval alulról emelhető. A pályán különböző elemek könnyítik, illetve nehezítik a játékot: - A liftek legfeljebb egy kockát tudnak szállítani. - A kapcsolók a pályán található összes kapcsolható liftre hatnak. - A futószalaggal szemben nem lehet egyetlen kockát sem tolni. - A tolóval szemben lehet tolni a kockákat. - A teleport (T) mindig a soron következő teleportba viszi át a kockát, az utosó pedig az elsőbe. - A átszínező (C) az adott - bármilyen színű - kockát az átszínezőnek megfelelő színűre változtatja. - Kockagyárral (F) a neki megfelelő tetszőleges mennyiségű kockát készíthetünk. Az űrhajót csak a játékos mozgatja, sem a kockák, sem a liftek, nem mozdítják el. Egyéb fontosabb szabályok: - Minden lift rövid időt vár a "liftváró" kőnél. - Az önműködő liftek azonnal megfordulnak, ha akdályba ütkönek - A kapcsolható liftek megállnak, ha akadályba ütköznek - Exit (X), Teleport (T), Átszínező (C), mind akkor működnek, ha a kocka pontosan rajtuk vagy alattuk áll - Az üveg kocka NEM törik össze, ha pont Exit-be (X), Teleport-ba (T) vagy Átszínezőbe (C) esik A sok apró következmény az első pár pálya megnyerése után tisztává válik, valamit a bemutatópályák megtekintése is sok segítséget nyújthat. A menü ------ Állapotjelző (Status) ikonok jelentései: - Piros x: még nyeretlen pálya - Kék pipa: megnyert pálya időn túl - Zöld pipa: megnyert pálya időn belül Egy pálya megnyerése vagy félbeszakítása után a menüben lehetöség van: - Az adott pálya játékának rögzítésére. (S) - Az adott pálya játékának viszajátszására. (L) Irányítás --------- - CRSR keys: (Kurzor billentyűk). Az űrhajó navigálásra. - CTRL: Carry key (Cipelő). A Zöld kocka emelésére és a Sárga kocka húzására. - SHIFT: Speed key (Gyorsító). Az idő felgyorsítására. - SPACE: Precision key (prezíziós billentyű). Lehetőséget ad a kocka lehető legkisebb elmozdítására. (Minden pálya megnyerhető a használata nélkül is!) A billentyűzet tetszőlegesen átkonfigurálható. Egyéb beépített billenytűfunkciók: - P: Pause (Szünet) - R: Restart (Újraindítás) - F5: Quickload (Gyorstöltés) - F6: Quciksave (Gyorsmentés) Közreműködtek ------------- - Székely Viktor (Jimy) - Krasznai Szabolcs (Fred) - Pallagi János (Enigma) - Neszt Marcell (Tiger) Kapcsolat: ----------- Kérdéseket, megjegyzéseket, ötleteket szívesen várunk a következő címre: E-mail: info@face5.hu Web: http://www.face5.hu