Logical Stones Game
                 Copyright (C) 2006 by Neszt Tibor
                        http://www.face5.hu


Logical Stones 2006 - OpenGL logikai játék Windows verzió
---------------------------------------------------------

Minimum rendszerkövetelmény
---------------------------
- Windows 98/Me/2000/XP
- 700 Mhz processzor
- 128 MB memória
- 32 MB OpenGL kompatibilis 3D grafikus kártya
- 20 MB szabad hely a merevlemezen

Ajánlott rendszerkövetelmény
----------------------------
- Windows 98/Me/2000/XP
- 1.4 Ghz processzor
- 256 MB memória
- 64 MB Opengl kompatibilis 3D grafikus kártya
- 20 MB szabad hely a merevlemezen


Szabályok
---------
A játék célja a pályán található különböző tulajdonságú kockákat a lehető
legrövidebb idő alatt az Exit-be juttatni. Egy pálya akkor van megnyerve,
ha egy kocka sem marad a pályán.

- Hat különböző színű kocka van: Kék, Piros, Zöld, Sárga, Üveg és Fehér.
- Minden kocka tolható
- A Pirossal plusz egy - bármilyen színű - kockát el lehet tolni.
- A Zöld emelhető. (Carry key)
- A Sárga húzható. (Carry key)
- Az Üveg összetörik, ha egy egységnél magasabbról leesik.
  (lásd a bemutatópályákon!)
- A Fehér lassan esik, valamint az űrhajóval alulról emelhető.

A pályán különböző elemek könnyítik, illetve nehezítik a játékot:

- A liftek legfeljebb egy kockát tudnak szállítani.
- A kapcsolók a pályán található összes kapcsolható liftre hatnak.
- A futószalaggal szemben nem lehet egyetlen kockát sem tolni.
- A tolóval szemben lehet tolni a kockákat.
- A teleport (T) mindig a soron következő teleportba viszi át a kockát,
  az utosó pedig az elsőbe.
- A átszínező (C) az adott - bármilyen színű - kockát az átszínezőnek
  megfelelő színűre változtatja.
- Kockagyárral (F) a neki megfelelő tetszőleges mennyiségű kockát
  készíthetünk.


Az űrhajót csak a játékos mozgatja, sem a kockák, sem a liftek, nem
mozdítják el.

Egyéb fontosabb szabályok:

- Minden lift rövid időt vár a "liftváró" kőnél.
- Az önműködő liftek azonnal megfordulnak, ha akdályba ütkönek
- A kapcsolható liftek megállnak, ha akadályba ütköznek
- Exit (X), Teleport (T), Átszínező (C), mind akkor működnek, ha a kocka
  pontosan rajtuk vagy alattuk áll
- Az üveg kocka NEM törik össze, ha pont Exit-be (X), Teleport-ba (T) vagy
  Átszínezőbe (C) esik

A sok apró következmény az első pár pálya megnyerése után tisztává válik,
valamit a bemutatópályák megtekintése is sok segítséget nyújthat.


A menü
------
Állapotjelző (Status) ikonok jelentései:
- Piros x: még nyeretlen pálya	
- Kék pipa: megnyert pálya időn túl	
- Zöld pipa: megnyert pálya időn belül

Egy pálya megnyerése vagy félbeszakítása után a menüben lehetöség van:
- Az adott pálya játékának rögzítésére. (S)
- Az adott pálya játékának viszajátszására. (L)


Irányítás
---------
- CRSR keys: (Kurzor billentyűk). Az űrhajó navigálásra.
- CTRL: Carry key (Cipelő). A Zöld kocka emelésére és a Sárga kocka húzására.
- SHIFT: Speed key (Gyorsító). Az idő felgyorsítására.
- SPACE: Precision key (prezíziós billentyű). Lehetőséget ad a kocka lehető
  legkisebb elmozdítására. (Minden pálya megnyerhető a használata nélkül is!)

A billentyűzet tetszőlegesen átkonfigurálható.

Egyéb beépített billenytűfunkciók:

- P: Pause (Szünet)
- R: Restart (Újraindítás)
- F5: Quickload (Gyorstöltés)
- F6: Quciksave (Gyorsmentés)


Közreműködtek
-------------
- Székely Viktor (Jimy)
- Krasznai Szabolcs (Fred)
- Pallagi János (Enigma)
- Neszt Marcell (Tiger)


Kapcsolat:
-----------
Kérdéseket, megjegyzéseket, ötleteket szívesen várunk a következő címre:

E-mail: info@face5.hu
Web: http://www.face5.hu